Wednesday, September 29, 2010

前奏 - 西班牙我來了, 夢劇場我來也 [Antony]


籌備經年,無咁耐,大約半年時間,終於準備出發,心情好興奮.

今次主要目的係去曼聯主場(夢劇場)睇波兼去追星(老餅追星),不過支持咗曼聯二十幾年,簡直同 Giggs 一起成長,都好希望近距離同佢見面,影相兼攞簽名,希望願望成真.


要去英國睇波,首先要找米飯班主(老婆大人)攞 approval 啦,點樣可以令佢 support 我,和朋友相量後,決定加遊西班牙,終於得到老婆大人首肯(講笑啫,齋去睇波佢都會支持我,不過我自己覺得坐十幾個鐘去英國齋睇波,都過唔到自己個關).

今次還加上兩位新成員和我們一起遊西班牙,咁老婆就唔駛陪我去睇波兼追星,上次佢陪我去睇作客球賽,足足企咗兩粒鐘,我都有些過意不去.

經過數次修改,最終行程出爐啦: Barcelona,Granada,Malaga(Ronda,Nerja),Sevilla,Madrid(Segovia),
Manchester,London

預訂機票,酒店,火車,經過上次英法之旅後,今次頗順利地完成,最重要係找朋友 Jenny 幫我們買波飛,主場波飛,一票難求,真係唔該晒.

之前上網找資料時,才知道西班牙搶劫好嚴重,巴塞隆納還是十大之一.還發現出發前一日西班牙大罷工,火車都受影響,希望唔關我哋事,一齊順順利利.

不過很不幸地我已病了三個禮拜,腸胃炎,我怕過到西班牙冇得食好嘢,齋食麵包和粥水已一個禮拜,希望可以盡快康復,可惜事與願違,不過希望不會影響我們的行程.

希望一路事事順利,玩得開心之餘還願望成真.出發啦,西班牙我來了.

No comments: