Sunday, September 26, 2010

前奏 [Dorothy]  


相隔不足兩年
, 又再次計劃踏足歐洲, 其中一個原因都係為左曼聯既傑斯, 見到有d網友專程去到曼聯既練習場搵傑斯, 真係令人羡慕, 我都好想試下,因為我真係好想好想近距離見傑斯真人, 好想搵傑斯簽名, 好想同傑斯合照

加上好希望係奧脫福球場睇曼聯比賽, 好想感受曼聯主場既興奮氣氛, 好想親身見證曼聯主場入波既震撼場面

又加上好想去西班牙, 好想見識一下巴塞隆納高第 Gaudi既鬼斧神工, 好想見識下西班牙南部美麗如畫既白色山城, 好想見識西班牙美味既海鮮飯, 烤乳豬, 西班牙火腿, 仲好想係馬德里偶遇皇馬既龍門卡斯拿斯 ….

其實唔駛急去西班牙既, 去奧脫福球場睇曼聯都唔急, 最急係要去搵傑斯, 因為唔知佢幾時會退休離開曼聯, 踢埋今季就退休, 定係踢多一季呢? 無人知, 咁啱, 我家姐同姐夫今年又要去西班牙, 就係咁我地就決定安排2010西班牙/英國之旅.

即係話, 我地今次既陣容好厲害, 除左有我地2008年英法之旅既原班人馬外 (, 老公, 好朋友兼曼聯迷Antony, 好朋友兼Antony 老婆既 Ceci), 仲有我家姐 Anthea 同姐夫 Ronald, 合共六個人一齊去西班牙, 至於英國曼聯之行就由我地三個曼聯迷負責.

要夾到六個人既時間已經唔易, 再夾埋曼聯主場既賽期就更難, 不過最終我地都揀到一個唔錯既檔期, 2010929日出發, 十三日西班牙, 五日英國曼城, 計劃係1017日睇曼聯主場西布朗.

經過一輪行程安排後, 訂好了所有機票, 車飛, 酒店, 搵齊哂去見傑斯同其他曼聯球星既資料後, 歡天喜地期待呢次既夢想之旅, 怎知係我地出發前兩個星期, 突然知道西班牙係929日全國大罷工, 即係我地出發個日, 唔知對我地有無影響呢 ? 到出發前三天, 知道傑斯比賽時受左傷, 好擔心呀, 傑斯唔好有事呀, 除左擔心傑斯既傷勢外, 當然擔心到我地去到英國時見佢唔到喇, 幸好費sir話傑斯唔係傷得好嚴重, 要休息兩個星期左右, 好彩, 我地都仲有機會, 希望佢快d好番回復狀態啦.

至於曼聯主場西布朗既波飛, 一如上次, 我地都係情商住係Manchester既好朋友Jenny幫我地找朋友讓飛, 係我地出發前, 仲未收到好消息, 所以我個心仲未可以好踏實, 今次呢個歐洲之旅, 存在好多變數, 相信一定好刺激.

 

No comments: