Sunday, November 16, 2008

後記-好彩無堅持

Dorothy:
如果我地堅持去英國睇曼聯一定要睇主埸的話, 我地最大機會, 最有可能就係睇曼聯對史篤城(Stoke City).

今晚係屋企睇左曼聯對史篤城呢場波, 又無傑斯, 又無朗尼, 原來佢地有傷, 連後備都無, 好彩我地無堅持咋, 睇下佢地今埸既陣容 : 雖然曼聯都嬴左5比0, 但始終如果用左甘多錢, 甘辛苦飛十幾個鐘, 都睇唔到傑斯同朗尼, 就一殼眼淚, 而家就有d執身彩既感覺 !!
其實揀睇邊埸波, 真係有d博一鋪既感覺, 而家望番轉頭就知我地買中左.

2 comments:

ant said...

回來後,發覺歐元由十二個幾跌到唔夠十蚊,英鎊由十四個幾跌到十二蚊左右,啲機票有做特價,真係有啲肉赤,但係睇完這場波之後,發覺我哋真醒目,雖然這場波大比數勝出,但係冇 Giggs & Ronney,真係差好多,兼還看多一場英格蘭比賽,現在覺得完全唔算貴. 還有藉口下次去睇主場.

悠悠閒 said...

yes, yes! 今次俾一張機票錢睇兩埸波, 即係慳左一張機票, 留番下次睇主場用! 哈哈!