Monday, November 10, 2008

後記-巴黎地鐵 (Metro)

Dorothy :

好彩有Antony做足功課, 知道Paris有一隻叫做Orange Card o既星期車票, 只需16.8 歐羅就可以由星期一至星期日於巴黎市內zone 1 至zone 2任搭Metro (地鐵) 同巴士. 相比起單程Metro車票1.6歐羅, 化算很多.
因為剛好我o地留在巴黎的日子係星期日至六, 而且我o地會去o既地方只有凡爾賽宮及聖米歇爾山不在zone 1 至zone 2內, 有左呢張Orange Card 任搭, 就方便啦, 可以慳番唔少腳骨力,搭錯車都唔肉痛。今次我地總共用Orange Card搭左28程Metro 加 巴士,平均一程只需要0.6歐羅, 抵好多.

(另外如果逗留在巴黎既日子唔夾Orange Card, 想搭車慳d錢都仲有一個選擇, 就係一次買十張單程票, 約11歐羅就可以. Orange Card 係需要一張相)


巴黎既地鐵站係好密, 都算好方便, 不過因為分左14條線, 如果要轉線有時都幾麻煩, 可能要行好遠. (呢個係巴黎地鐵既website: http://www.ratp.fr/ , 有英文既)

有時搭巴士都幾方便, 係巴士站有列明路線圖, 所以搭巴士都唔太難.

唔見過都唔知, 巴黎既地鐵係俾帶狗一齊搭架,有一次無為意地鐵門打開, 竟然見到有一隻黑色狗企左係地鐵內, 好彩係有綁住既, 不過我都被佢嚇一嚇, 彈左過隔離度門至敢上車, 唔怪得, 成日都覺得巴黎地鐵好臭, 一陣陣尿味啦 !

3 comments:

ant said...

我相信啲尿味,唔係狗放,啲狗好聽話唔似人.

悠悠閒 said...

莫非, 係我冤枉左D狗 ??

ant said...

Orange Card 唔只係一個星期任搭,還有一些其他優惠,我們唔覺意發現搭Batobus船可以平幾歐羅,又慳番啲.