Saturday, October 16, 2010

西班牙英國之旅 - Day 17 曼徹斯特市 (Part 1) [Dorothy]

2010年 10 月 16日

西班牙英國之旅 - Manchester [Day 17]

今日係曼聯主場迎戰西布朗既大日 子,亦都係我地第一次入奧脫福睇比賽,心情相當興奮,之於波飛方面, 我地搵左住係曼城既好朋友Jenny幫我地買飛,Jenny 有個開酒吧既朋友幫我地搵到季票,坐位唔錯, 只可惜我地三個人唔可以一齊坐,因為三張飛有一張係北看台, 有兩張係西看台,我地當然想一齊坐啦,咁會開心d, 但睇情況應該無可能,Antony好好人, 犧牲自己讓左alex 同我坐, 佢就同讓季票出黎既伯伯坐。

今朝我地係酒店附近逛逛, 想搵間似樣d 既餐廳食個傳統英式早餐,見到呢間唔錯喎, 咦,真巧, 原本又係 Wetherspoons! 即是昨天我地食午餐個間. 呢間有好多著哂曼聯波衫既球迷係到食野, 我地都係喎, 果然無揀錯地方.



英式早餐真係好大份超豐富, 食左佢午餐都唔駛食呀.



呢間餐廳唔同地點就收唔同價錢, 呢間貴過奧脫福球場附近個間少少.





今日天氣好好, 竟然有太陽, 不過都係好凍.



但都有人覺得唔凍, 剩著吊帶衫, 勁呀.



呢度今日仲有市集呢.





三點先開波, 食完早餐仲有時間shopping 下.



放低戰利品後就出發到酒吧攞波飛,酒吧附近既風景都好靚。







去到奧脫福附近心情就更興奮,估唔到今朝多手攞左副黑超竟然用得着呢!



唔少得既梗係要四圍影相,影影下突然聽到有人嗌 "Hey! HongKong!".好有緣呀, 估唔到竟然在七萬球迷中, 可以巧遇番前一天在訓練場認識的愛爾蘭朋友仔! 尋日先第一次見面, 今日可以撞到仲比佢地認出, 黎張合照先.


















呢三張就係朋友幫我地搵番黎既season ticket, 五十磅一張, 用完要還既.



入場啦, 因為
Antony 坐北看台, 所以要同佢暫別一陣.

















嘩, 我地既西看台位係山頂位, 要爬好多層樓梯呀.



上到黎三樓看台,見到個球場真係好大好宏偉.




快d睇下見唔見到 Antony先, 雖然好遠同好有保護色, 但勁zoom埋去都見到既.



開始熱身啦,yeah, 見到傑斯喇.







開波啦,傑斯正選,前鋒有小豆同貝碧,而朗尼就後備.



呢個就係我地既位置,第三十四行,只差幾行就上到頂,一開波,後排既西看台球迷就自動自覺企哂起身,吓,又係企位,而且仲不停唱曼聯既歌,同兩年前我地睇作客布力般一樣,全程企到睇聽住歌,我見到南同北看台既球迷都係坐到睇,西看台真特別,氣氛真係好正.



要數氣氛正同震撼,梗係要睇入球啦,睇片:



下面係唱歌打氣既片段



好開心,上半場25分鐘, 曼聯已經2:0,不過可惜傑斯半場前受左傷要換出.



下半場既後備席都唔見左佢了,唔通佢走左?

最終賽果係2:2,當然有d失望.



完場後我地又趕去停車場位置,搵定個好位等傑斯,等左大約40分鐘,就開始有球員走,可能嬴唔到波,三個人既心情麻麻地,竟然一張相都無影.愈等愈唔對路,咁耐都無傑斯,唔通佢真係半場時走左,早知我半場時落黎搵佢啦,唉,連拜拜都無句!

見d球員走,都係一家大細,原來太太團真係會黎捧場,而朗尼最近受到醜聞困擾,心情極差, 聽說佢太太話未原諒佢之前係唔會黎捧場睇波,今日佢太太都有同小朋友黎, 唔通已經原諒左朗尼?

No comments: