Saturday, October 2, 2010

Day 03 - 20101002 巴塞隆納 [Antony]

一早起床陪朋友逛街市買餸煮早餐,不過我只係行行企企冇幫手,但她們又煮得唔錯,想 encore 都唔肯,全程只食得一餐咋.










收到兩件行李,不過都不是我的,有啲失望,不過朋友繼續幫我打電話查詢行李,希望盡快找到.之後再打電話到 office 問吓幾時上到網,幾經相討後,唯有我們留在 apartment 等佢哋送來才出發去玩,浪費了我們很多的時間.

終於搞掂晒,繼續我們的 Gaudi 之旅,下一站 Guell Park.途中乘地鐵時遇著小偷,當時因為地鐵到站,我快步上車時已被幾人包圍住,其中一個女人已伸手入我外面的褲袋,好彩我沒有放東西在那褲袋,她找不到甚麼便再伸入一些,便被我感覺到,立即大叫,她們見我發現了但完全沒有現出驚慌的樣子,還慢條斯理落車,真係專業但係技術麻麻.真係黑呀,小偷都被我遇上,究竟我幾時才有運行呀,不過想真啲我們沒有損失可能已經開始轉運啦.之後我們已提高警覺,還幾次發現被小偷看中,她們不是一個人,而是一大班人,有組織有計劃,分工合作都幾專業吓.亦因為這樣使我十分緊張,對巴塞隆納的感覺就變得麻麻.

Guell Park 面積好大兼很有特色,Guell 的作品唔多看見直線,大多數係用曲線,他說:”直線屬於人類,曲線屬於上帝”.還有他的作品加入很多不同元素和題材,我覺得好鬼馬,好多都天馬行空,唔介紹都唔知係咁.























行完公園後終於收到好消息啦,最後一件亦找回晚上送到,終於可以放下心頭大石.有些疲倦下決定回 apartment 休息,路過街市買些食物和生果充饑.我和Ronald留低休息兼等行李,其他朋友去行街兼 shopping.

今天是我朋友的結婚周年紀念日,因為要等行李,所以只好在附近食飯慶祝,難為了他們.



















雖然今天遇著小偷但冇損失,又上到網兼找回所有行李,應該開始有運行,希望之後可以一路順順利利.

No comments: