Friday, October 8, 2010

Day 09 - 20101008 隆達,馬拉加 [Antony]

天未光便出發去隆達(Ronda),點解?因為巴士班次不算頻密,如果買唔到飛要等個幾鐘才有下一班.去到車站但售票處未開,再等了一回又覺得唔對路,所以周圍問人,終於平安上到車.

接近兩個鐘才到達目的地,下車後便到附近餐廳食早餐.因車站附近無旅客服務中心,所以食完後便”盲中中”自己搵路行,雖然不算難找,但為何冇指示呢,唔通啲旅客唔坐巴士嘅.

行吓行吓見到個廣場都幾靚,附近啲建築物又幾特別,影相留念後再繼續前進.

終於到達第一個景點鬥牛場(Plaza de Toros),呢個鬥牛場都幾有名氣,因為隆達是鬥牛的發祥地,所以我們都入場參觀吓,步行到場中間轉個圈,嘩,正,一座圓型兩層高的建築物,我唔識點形容,自己睇相喇.係場中影吓,行去場邊又影吓,坐上觀眾席都影吓,超 high.鬥牛場內還有間博物館介紹鬥牛嘅歷史,我們都行咗個圈,雖然鬥牛係西班牙嘅文化,但我始終覺得殘忍咗啲.

終於找到間旅客服務中心係正鬥牛場隔壁,識得行到嚟呢度都唔多須要佢啦,不過我都入咗去買張名信片和郵票兼寄埋,一條龍服務都幾好.

之後再向前行看見一個公園,它在崖邊上,望下去都有百米深,向前看被群山環繞,都幾好 feel,可惜遇著有人在拍攝兼有警察在睇場,不能行近去影相,有啲失望.

繼續向前行終於到達今日重頭戲新橋,它建築在峽谷(Tajo)之間,近看又唔覺得好宏偉,向下看又唔覺得好深,有些少失望可能係我期望太高,但我們都係不同角度幫佢影相.我還俾咗兩蚊落去參觀吓,不過超失望,簡直有搵苯嘅感覺,只係入咗一間房,有幾部電視介紹吓,我原先諗住可以落到底,再由底下影上來,拍出它的宏偉,依家......唉.

之後係附近食午餐,餐後沿新橋由新城區走入舊城區,舊城區真是名副其實,啲建築物又殘又舊,慢步行逛,唔經唔覺又返回新城區,便回車站搭車返 Malaga.

到達 Malaga,我們行逛巴士站旁的火車站商場,之後去市中心試咗間專門店食”朱古力油炸鬼”(Chocolate Churros),都幾盞鬼架.時間尚早便再四圍 look,兼順路找地方食晚餐,行吓行吓都係返回昨天食晚餐個間嘅隔離個間,都好好味還一樣實惠,食完後便回酒店睡覺準備明天去白色山城內哈爾(Nerja).

No comments: