Saturday, October 16, 2010

Day 17 - 20101016 曼城 [Antony]

今天係大日子,我們會去主場睇曼聯對西布朗嘅英超聯賽,開賽時間係下午三點.

早上起床便一起落街食早餐,我們走入一間餐廳後發現有很多曼聯球迷,再看餐牌好似昨日食午餐個間,果然味道唔錯兼很有氣氛.食完還有時間四圍 look,行到差不多時間便回到酒店拿背包出發,我們還 print 了昨日同球星合照的相,希望可以找小豆幫我簽名.

我們先坐電車到朋友 Rose 間酒吧拿飛,這間酒吧好出名係 Liverpool Street,好多曼聯球迷幫襯,張飛終於到手喇,仲係季票嚟架,不過要分開坐,冇辦法喇一票難求.之後坐的士去球場附近,再慢步入去感受吓周圍氣氛,好似嘉年華會,又有小食檔又有紀念品檔.半路中還遇見昨天係 Carrington 識嘅小朋友,真係好有緣.

去到球場我要同朋友分道揚鑣,當我去到自己位置時好開心好興奮,因為位置好靚,好近睇得好清楚.上半場曼聯攻另一邊,大部份時間都唔係我呢一邊進行,兼坐我旁邊嘅球迷相對大隻,出現咗很大的黑點.當我全程投入時不知不覺間站起身(其實當時係有機會入波),後邊的球迷好大聲叫我坐低,之後我就唔敢再企起身,驚俾人打.我們這邊又冇唱歌兼啲球迷好斯文,全程坐著睇,氣氛麻麻哋比我上次睇作客差好多.就這樣靜悄悄地完成上半場,2:0曼聯領先,不過傑斯完半場前傷出,我想已曼聯這樣水銀瀉地的攻勢,下半場我這邊一定睇得好開心.

下半場開始,冇咗傑斯成隊都走晒樣,大部份時間又係另一邊進行,點解會咁架,完全唔明,結局係2:2打和,好失望呀,超唔開心.

散場後,約咗朋友等球星離開,這是我們最後一個追星活動.見唔到傑斯,朋友好失望,雖然有些球員因和波而沒有心情簽名,但都俾我再簽到幾個,馬捷達,奧巴坦,史摩寧,終於我件衫有十七個簽名,都好滿意.還找到小豆幫我們的合照相簽名,超開心,心情好番好多.

離開球場後,便回到 Liverpool Street 同我們好朋友 Jenny 食飯,因 Rose 工作太忙同唔到我們食飯,好可惜呀.當我見到 Jenny 個仔樂樂又係穿短衫短褲,越來越覺得自己老喇.晚飯在酒吧附近一間印度餐廳,味道都唔錯還好地道.只不過我們隔壁坐著一大班外國人又飲又唱超 high 呀,令我們不能好好地說話.食完後我們坐 Jenny 車回酒店.明天要返香港喇,心情開始失落喇.

No comments: