Friday, October 15, 2010

Day 16 - 20101015 曼城 [Antony]

因為昨天有收獲,而且那裡真係又凍又荒涼,早上又少人肯停車,之後還要無所事事兩個幾鐘食西北風,所以決定遲啲去齋等收工.我們係火車站旁嘅快餐店食早餐,不過味道完全唔掂,相都冇影過,忘記它吧.

食完便出發去 Carrington 訓練場,到達後只看見一個男孩球迷,不過佢好勁,邊架車係邊個球員都記得,大部份都講中,全靠佢我哋有咗準備,成功率提高好多,而且今日還有小朋友,好多球星都願意為他們停車,收穫豐富.

我們到了沒多久還未到收工嘅時候,我們見男孩停咗架車同司機吹水,但我們望極司機都唔知係邊個,後來走咗才問佢,佢話係華倫西亞,因他受傷所以坐係後排,走寶啦.之後越來越多球迷到達,終於等到收工嘅時間,第一個係馬捷達(Macheda),之後係大細孖(Rafael,Fabio),然後係維廸(Vidic).

我看見韓國球迷拿件球衣簽名兼受朋友影響,諗諗吓都係整番件簽名球衣留念吓.第一個幫我簽球衣係星仔(Park),之後有奧沙(O’shea),伊雲斯(Evans),奧雲(Owen),艾夫拿(Evra),史摩寧(Smalling),傑斯(Giggs),里奧(Rio),卡域克(Carrick),小豆(Hernandez).不過朗尼(Rooney),史高斯(Scholes)都係唔肯停,蘇斯克查(Solskjaer)見唔到應該未放工.除咗傑斯外,我覺得小豆都好平易近人,又冇架子,個人好 nice,來者不拒兼有球必應,好有大將之風.

之後坐巴士去奧脫福,因為昨天張飛包博物館,今日還用得著所以再去參觀.落車係巴士站附近找間餐廳食午餐,呢間餐廳 The Bishop Blaize 味道唔錯.參觀完後見到有球迷開始等球員,因為明天有比賽,球員會到這裡集合再一起坐隊巴去酒店集宿.等吓等吓落起大雨,我哋就十五十六究竟離開還是繼續等,終於決定等多陣睇情況,話晒未睇過兼今次目的係追星嘛.

等等吓雨又細番,估唔到有啲球員都肯冒雨簽名,嗱嗱臨拎件球衣出來,哈哈,有俾我簽多幾個名,有雲達沙(Van der Sar),蘭尼(Nani),安達臣(Anderson),費查(Fletcher),貝碧托夫(Berbatov).

終於滿心歡喜離開球場,返回市中心 Piccadilly Garden 嘅 Rice 食東南亞菜,味道 ok la,唔算出色.之後回酒店休息,明天去主場睇波,係第一次同七萬幾球迷一齊睇曼聯踢波,好興奮呀,今晚唔知訓唔訓得著呢.

No comments: