Saturday, October 16, 2010

西班牙英國之旅 - Day 17 曼徹斯特市 (Part 2) [Dorothy]

2010 年 10 月16 日

為了答謝 Jenny 幫我地搵人讓波飛, 我地好想同 Jenny 一家人食番餐飯, 可惜Jenny 老公要返工, 只得佢同大仔可以賞面陪我地, Jenny 介紹左一間好得既印度餐廳 Akbar's俾我地, 雖然曼聯今日嬴唔到, 但係我地都渡過左一個開心既晚上.

前菜 - 脆薄餅, 呢個唔係叫既, 每檯都有, 唔加汁都好好味.



前菜 - 炸蝦, 唔記得叫咩名, 但好好食.



前菜 - 烤羊架, Jenny 朋友極力推介, 好香好味喎, 一d都唔騷.



其實我地仲叫左個炸雞翼, 不過食哂至記得影相. 成餐飯除左因為掛住傾計, 又因為曼聯和波, 同埋傑斯受傷, 所以都有d 失魂, 好多食物既名都唔記得左.

呢個係咖哩雞之類, 都幾好.



呢個係羊, 都ok.



呢個係雜菜, 好味.



Fish Biryani 魚黃薑飯, 好好味.



薄餅, 得呀.



蒜蓉薄餅, ok.



呢一餐好好味, 但佢地太細食, 我不停食不停食, 都係食唔哂, 原來呢度都有好多印度人, 所以印度餐館都好多同好正宗.

食完飯, Jenny 仲車埋我地返酒店, 真係麻煩哂佢, Thank you very much!!


Akbar's
Manchester Liverpool St

No comments: