Saturday, October 9, 2010

Day 10 - 20101009 內哈爾,馬拉加 [Antony]

今天去白色山城內哈爾(Nerja)和弗里吉利亞納(Frigiliana),因班次比較頻密和車站在市中心(我覺得),所以唔須要太早出發,諗住搭唔到都可以係附近流連.不過我們都順利上車,個半小時後我們便現身於 Nerja.

車站附近都係冇旅客服務中心,不過就有個大地圖在路邊,好過冇啦.我們在車站附近找間餐廳食早餐,個英式早餐都幾豐盛,味道都 ok.

食完便出發去第一個景點歐洲陽台(Balcon de Europa),一條路行到尾就到(睇地圖),好似好易.路兩旁都是白色屋仔,好有地中海 feel.還有很多店舖,一路逛一路感受吓歐洲小鎮風情,十分舒適寫意.沿路還遇上不少穿著佛朗明哥舞衣的女孩子,好可愛,我們幫她們拍照時,她們還識擺 pose,十分專業,唔知係咪有特別表演呢,周圍昅吓先.

終於到達海邊,個陽台真係得個平台,不過對住個地中海,一望無際,都幾正架,只係今日風太勁雲好厚,希望唔好落雨喇.影完相後在附近轉個圈,有間旅客服務中心,還有酒店,餐廳,小販檔,我們幫襯咗即炸薯片,都唔錯超新鮮.還遇上一大班穿著佛朗明哥舞衣的成年女士,好多旅客圍住她們拍照,我們都唔執輸,不過都係唔知有乜活動.之後我們靜雞雞穿過間酒店落到海灘,唔知係咪酒店嘅呢,如果唔經酒店要兜好遠才可以到,踏吓沙影吓相,都幾開心,可惜天公不做美,開始下起毛毛細雨.

不過唔影響我們行程繼續去下一站白色山城 Frigiliana,沿路返回車站再坐另一架巴士上山,雨越下越大,唯有在山上車站旁食午餐等停雨.間餐廳環境都唔錯,還安排我們上二樓,只得我們冇其他客人,超正,食物水準都唔錯,我還記得碟蝦,熱騰騰出晒煙,好好味.

可惜食完後雨還是沒停,山長水遠來到,冇理由唔行吓就走,我堅持要周圍行,辛苦朋友們陪我,雨又大路又斜,路面還好滑十分驚險,所以行了一陣都要放棄,真掃興.回程時經過一間酒舖,係自家釀造,試咗兩杯,買了兩小支做手信.之後再俾我發現一間手信店,買了一些手信,有收穫可以返歸.

返回馬拉加,天氣還是麻麻但已沒有下雨,我們便四圍 look 直到食完晚餐才回酒店,今餐味道麻麻兼價錢貴.明天要離開這裡向南部最後一站塞維利亞(Sevilla)出發.

No comments: