Thursday, October 14, 2010

Day 15 - 20101014 曼城 [Antony]

因為心情太緊張,瞓得麻麻哋,一早(06:30)便起床等出發.煮杯麵沖咖啡做早餐,食完便坐電車去 Sales 站再轉的士去 Carrington 訓練場,不過的士去唔到門口要步行一段距離才到.

到達門口,同保安 Jims 收吓風,好彩冇遲到,未有球員返咗嚟.我最想見係傑斯,蘇斯克查,星仔,馬捷達同小豆,朗尼和史高斯都想不過聽聞佢哋唔肯停車.第一個停車係里奧(Rio),然後係史摩寧(Smalling),跟住貝碧托夫(Berbatov),其他都冇停車可能係趕時間操練.不過我好失敗呀,當我反應到佢係蘇斯克查(Solskjaer)時,架車已經在我前面開走咗,如果我醒目啲,應該停到,我好後悔呀.雖然收穫麻麻,但都好過食白果.繼續等佢哋收工,可惜天氣真係麻麻,又濕又凍,等吓等吓又下起雨粉,好彩冇變大,唔係都幾麻煩.

終於等到佢哋收工,肯停車有比比(Bebe),安達臣(Anderson),費查(Fletcher),大細孖(Rafael,Fabio),真係一模一樣架.

然後係傑斯(Giggs),嘩,我哋超開心,又影相又簽名,不過佢真係好好人,又冇架子,有求必應,哈哈,我們終於達成夢想.最後一個係卡域克(Carrick).Jims 提醒我們球員走晒,因為蘇斯克查現在係教練好遲先走,而且天氣實在太凍,再等耐啲,我驚頂唔順,都係走喇.今日收穫都算滿意,不過我哋有啲手忙腳亂,影得相嚟就簽唔切名,因為找唔到相片,所以朋友話明天再來一次好唔好,我們梗係贊成啦.

之後我們坐巴士去奧脫福參觀球場和購物,本來想在 Red Cafe 內食午餐,點知熱食賣晒,天寒地凍點食凍嘢呀,立刻去附近快餐店食個包,味道麻麻.之後又趕回球場 join Tour,參觀 Tour 時,見到個小朋友穿短袖衫,我著咗四件都震緊,真係唔認老都唔得.

睇完買完心滿意足便離開球場返回市中心食晚餐,去返前年我們大家都好喜歡嘅太湖酒家食中菜,一樣咁好味,好滿足咁行返酒店.

No comments: