Monday, October 11, 2010

Day 12 - 20101011 塞維利亞, 馬德里 [Antony]

今天我們坐下午火車去馬德里(Madrid),所以還有時間在塞維利亞(Sevilla)遊覽.我提早起床在酒店內四圍拍照,因我覺得間酒店幾有特色,影完後便和朋友一起去大教堂附近找餐廳食早餐,一路上行人很少,可能昨晚他們玩得太夜了.找了一間有西式早餐的餐廳,味道都唔錯.

之後我們兵分兩路,我和 Alex 去影日間嘅黃金塔(Torre del Oro),其他人就去 shopping.我們見昨天冇搭電車,所以上車搭了兩個站,其實距離好近,不過我們貪玩想坐吓,好快便要落車再步行去黃金塔.日間嘅黃金塔冇乜特別,不過在它旁邊的河岸,個景就幾靚,都值得一看.

之後我們慢慢行返預約地點,途中經過地鐵站,便下去參觀吓,主要望吓有冇站到火車站,不過沒有,當我們想影個路線圖時,保安立即阻止我們,駛唔駛咁緊張呀影個牌啫.

返到約定地點附近還有少許時間,我立刻行動,做乜,緊係 shopping 啦,哈哈,話咁快又有斬鑊.之後回酒店拿行李坐的士去火車站,在站內買了麵包做午餐便上車向最後一站西班牙首都出發.

經過兩個多小時,終於到達首都 Madrid.火車站有地鐵連接到市中心 Sol 站,一出站,嘩,人山人海,可能明天是國慶日,所以好多人都冇返工(我亂估).間 apartment 兩房一閣樓兩間浴室,不過都幾 open 架,客廳可以看到閣樓,閣樓同其中一間房打通,可以互望,兼還可以睇到一間浴室,所以有人沖涼就唔可以上閣樓,超奇怪的設計.

放低行李後便去主廣場(Plaza Mayor)的旅客服務中心拿地圖和查詢吓.之後經過火腿博物館(Museo del Jamon),不過唔係真嘅博物館,只係有好多火腿賣,參觀兼食咗個 jamon 包便繼續行程,個包好好味,要 encore 先得.

然後步行到附近的 Market (Mercado San Miguel),唔係普通街市,似新加坡嘅熟食街市,主要係賣熟食,不過高檔好多,即係啲嘢貴好多,都有很多選擇,啲食物睇落都唔錯,還看見很多人幫襯.

參觀完後便出發去名店街逛逛(=放血),當坐地鐵時我都有些緊張,之前係巴塞的不幸經歷,但冇事發生兼感覺唔到有人留意我們,唔通明天係國慶日,小偷都放假(又係我亂估).去到名店街,很多店舖都開始關門,我們立刻加快行動,終於老婆大人都有斬獲,皆大歡喜.

之後返回主廣場食晚餐,嘩,點解物價指數差咁多,係南部,十蚊八蚊一餐,現在要二十幾蚊,巴塞都唔須要咁貴啦,味道平平無奇.食完返 apartment 休息,明天一早要去塞戈維亞(Segovia).

No comments: