Wednesday, October 13, 2010

Day 14 - 20101013 馬德里, 曼城 [Antony]

今天是最後一日係西班牙,坐下午機飛倫敦,不過早上沒有安排行程,只係遲少少起床.早餐食昨晚買定嘅 jamon 包,一樣咁好味.

收拾好行李便坐的士去機場,因為要攪退稅所以預早到機場.未出境前要找地方檢查退稅品,不過原來出咗境都仲有,還不只一兩間,只係退錢的地方比較難找,攪到我們係機場遊花園.開始時唔清楚啲 logo,走錯咗去檢查退稅品處,想返轉頭又要過檢查,我本來想除皮帶穩陣啲,但保安叔叔話唔須要,點知過 x-ray 時個 alarm 就叫,俾人搜全身蝕抵晒.

終於準時到達 London,我們要分道揚鑣.二位朋友和我老婆轉機返香港,我和其餘二位繼續我們夢想之旅,呢一站先係我們嘅重頭戲.在機場依依不捨地分手後,我們辦理出境手續,我有些少緊張,因為前幾次來英國都俾人留難,今次係一位英籍女士招呼我,不過佢好好人,有傾有講,只不過當我話去睇波時,佢嘅表情好似覺得我嘥錢.

離開機場便坐地鐵去 Euston 站轉火車,上網找資料要一小時才有一班地鐵出市區,點知原來好密,預得太鬆動,早咗兩三個鐘到達火車站.唯有係站內 food court 食住等,等吓又食,終於捱到上車,但坐位好窄兼全車滿坐,捱咗兩個鐘終於到達 Manchester.天氣比西班牙凍好多,唔怪得知好多球星都喜歡西班牙多啲喇.

我們 book 咗間 Service Apartment 式酒店,係火車站附近,都好方便.話咁快辦理完手續便上房,嘩,超大間,大到都唔識形容,好正.

明天要早起去 Carrington 訓練場追星,所以收拾行李後便去休息,不過心情好緊張,唔知明天順唔順利呢,希望可以夢想成真見到傑斯.

No comments: