Friday, October 15, 2010

西班牙英國之旅 - Day 16 曼徹斯特市 (Part 2) [Dorothy]



簽哂名,我地就收拾細軟,準備離開,唔知係唔係我地手腳慢定係其他人快呢?當我地行番去民居既時候已經唔見哂其他球迷啦,除左南韓球迷係我地前面之外,沿途真係好荒蕪,不過今日有部外賣車同幾隻馬係附近。





一如昨天,我地又搭巴士到奧脫福, 今日係巴士站附近一間餐廳 Wetherspoons 食左午餐先.





揀呢間餐廳就係因為俾呢碟甜辣醬炒麵既相吸引住,而呢碟麵亦真係好好食,而且好抵, 唔駛兩磅, 漢堡包同洋蔥圈都好食. 呢度既食物好過昨天既快餐店好多.









之後就去行奧脫福既博物館..





後生既費sir原來都幾靚仔.





行到去西看台附近, 已經見到有球迷係停車場附近等球員了, 因為聽日有比賽, 所以球員今日黃昏揸車返黎集合一齊搭旅遊巴士到酒店集宿, 明天一齊返黎奧脫福比賽. 原先我地都無諗過等唔等, 不過見時間又差唔多, 不如見識埋睇下有咩收獲.

[反而黎manchester 之前我就真係有諗過去酒店搵傑斯, 不過見呢兩日成績都唔錯, 就不要做吊靴鬼了, 不要惹人討厭喇 !]





當幾十個球迷興致勃勃等緊既時候, 天公不造美, 原先天陰陰, 突然落大雨, 係勁大雨, 攪到大家好狼狽之餘, 連有d球員一離開自己部車就即刻跳上旅遊車, 唔肯幫球迷簽名.



加利仔依然唔肯過黎, 我地只可以影低佢部車, 估唔到佢係揸日本車toyota咁低調.



之後d 雨細左就好d 啦.



蘭尼肯簽名.



終於影到雲特沙喇.


不過真係太多球迷, 所以好混亂, 都係覺得係Carrington 訓練場好好多.

疑似費sir 既人就一早上左車嘆報紙了.

No comments: