Tuesday, October 5, 2010

Day 06 - 20101005 巴塞隆納 [Antony]

今天我們食杯麵做早餐,因為唔想帶去下一站.食完後出發去魯營球場,驚俾小偷再光顧,所以我們一行四人(Anthea, Ronald 唔係球迷,所以分道揚鑣)坐的士去球場,原來入球場費用頗貴兼我們又唔係巴塞 fans,所以只在外圍影相同去 shop 買手信俾我外甥.咁點解我要去?係因為我睇得太多漫畫足球小將,好想見到戴志偉(睇漫畫睇得多,傻咗).























之後便坐的士去加泰隆尼亞音樂廳(Palau de la Música Catalana),因英文參觀團要下午才有位,唯有找地方食午飯再回來啦.誤打誤撞俾我們發現到4隻貓餐廳(呢間餐廳點解咁出名?因為佢同畢加索有關),外面已經幾有特色,內裡更加正.
























雖然個 Set Lunch 都幾貴吓,不過一場來到都係要幫襯吓,食完後我覺得沒有來錯,環境好之餘,食物水準都好好,好滿意.





















返回音樂廳,跟團入內參觀,不過 No Photo,所以可以專心欣賞,沒有想像中嘅金碧輝煌,兼有些殘舊,不過開始維修緊,我估遲些會好啲.參觀完後便到外面影相留念,外觀都古色古香,唔錯.








































之後步行回 apartment,收拾行李後便去 Placa Reial 食晚飯.






























食完太陽都未落山,坐的士去火車站(Estacio de Sants),終於要離開巴塞隆納向西班牙南部出發,南部第一站Granada,今晚要睡火車,究竟睡唔睡得著呢,有些擔心.



No comments: